Piss of

ibland inträffar saker som gör att jag helt och hållet tappar tron på männskligheten...ett sånt fall e när en fd. polischef sitter häktad för sannolika skäl misstänkt för bla. koppleri, våldtäckt & hallick!
usch, fy & blä!!!!
Man får ju dock inte glömma att han än så länge inte e skyldig..men det e ju rätt så mycket som talar emot honom... å då undrar jag vad i helvete våran värld e på väg!!!!!
Han ska ju stå för det goda...rättvisa och ta mig fan föregå med gott exempel!!!!!

over and out!

Kommentarer
Postat av: erika

sån jävla idiot, hoppas han får sitta inne och ruttna resten av sitt liv

2010-02-26 @ 18:56:12
Postat av: tess

Ja hoppas de sätter dit den fan rejält...



Ja nej ja la mig sju... va inte alls bra men jag jobbar idag. Så tur att ja la mig för nu är jag förkyld men jag vilade rejält somnade strax efter åtta som en klubbad säl. SKÖNT... ler.



Ska dricka rejält med citron....



Kram på dig gumman.... //tess

2010-02-27 @ 10:18:28
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0