Gott slut - Gott Nytt...

happy-new-year002.gif Happy New Year image by kja4155



Årets Nyårslöften: tja....jag röker ju inte så...träna mera får det bli=)
Årets Hälsa: Kanoners
Länder du besökt 2010: USA, Cypern & Estland

Årets matupplevelse: All american food=)
Årets Lärdom: att bo ute på vischan e inte min grej..
Årets framgång: fimpat ser jag som en bravad!!!!
Årets äventyr:  att vara gravid
Årets Skada: tja inga benbrott..
Årets Inköp: bensin i mängder...haha
Årets film: Sex in the city 2
Årets Slöseri: ute luncherna.. it allways is...
Årets Glädje: dom lediga stunderna med min familj & mina vänner
ÅretsJulfirande   med:   thefamely                                                                                                                                                       
Årets TV-Program: Efterlyst
Årets Önskan: vinna en miljard... & att jag samt alla i min närhet får vara friska
Årets Födelsedagar:  Min man blev 30
Åretsämsta: att pendla....
Årets bästa: sommaren va grym
Årets för mycket. bilresande....hata E20
Årets Må bra: Semester med min prins
ÅretsseddaKändis:        ingen                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Årets vin: ååå rött...mmm va längesen nu...

puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0