en liten lista bjuds det på här=)

ja..här kommer en "liten" lista=) Nivet ju att jag bara älskar listor..så om ni inte pallar läsa..don´t!!!!!!!

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Nepp

Kan du slicka dig på näsan?

jupp på nästippen..

Kan du kolla i kors med ögonen?

yes i can

Kan dina föräldrar lita på dig?

ja det e klart

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

hepp..

Kan du vara på fest utan att dricka?

jJupp, men rätt tråkigt om alla andra dricker..

Kan dina vänner lita på dig?

Ja, självklart.

Kan du tänka dig att pierca naveln?

nej..skulle jag pierca nåt igen så ligger nog tungan risigt till

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
hmm...inte om jag vill ha nåt å jag har deg till det...(kan nån det)

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Ja vem har inte gjort det???

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

ja massor av gånger

Har du ett syskon?

jupp valpen

Har du varit full den här månaden?

Jupp förra fredagen när jag va ute med fialotta=)

Har du någonsin haft sex med någon?

Jo :)

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Förmodligen

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Jag tröttnar aldrig på frågor!

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej, inte sen imorse.

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Ja det har jag gjort

 

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

ja med en norsk i min ungdom=)

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

eee ja den tanken har väl slagit mig

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

hmm...pass


Vem är din bäste vän?

lilla underbara lillasyster

Vem älskar du?
massor...på olika sätt - min man, mina päron, sys, maximilian..listan kan bli  super lång...=)

Vem hade du senast sex med?

Min man så klart!!!!!

Vem vill du bli full med?

vill inte bli full igen..blä

Vem är den bästa artisten?
Mr Gessle

Vem pratade du senast i telefon med?

Robban my love

Vem har du en liten crush i?

 R..fast ingen liten

Vem är snyggast i världen?

samme..R

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

R...mohaaa....nu blir det ju R på alla svar=)

Vem är snällast i världen?

Bamse?

 

Vem sov du med senast?

R

 

Vem vet allt om dig?

hmm.. Är en ganska öppen person så..mina närmaste

Vem kysste du senast?

va fan..R på alla såna här frågor=)

Vem kan berätta allt för dig?

De jag kan berätta allt för, kan berätta allt för mig.

Vem kan du berätta allt för?

.. läs ovan.
Vem hatar du?
Dumt att hata..man ska älska & vara mjuk å kramas...men visst Bin laden står väl inte så högt i kurs

Har gjort=)

Vad blir ditt namn baklänges?
ailicec


Har du gjort en snöängel i år?
Nej då hade jag bröten tass

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

vid nån av mina benbrott...

Tycker du att sengångare är söta?
sengångare? vet inte hur dom ser ut....

Har du någon gång testat karate?

Nej..bara punngspark på gubbslem...mohhaha

Första sporten du gick på?
Det va nog gymnastik när jag va en litten plutt

Minimorötter eller pommes frites?
Pommes frites med äkta bea=)


Vad längtar du mest till just nu?
Egypten med världens bästa


Hur gammal har du tänkt bli?
100


Har du haft vattkoppor?
Ja, 5 st eller nåt liknande

Vad drömde du inatt?
Ingen aning..


Vilken tv-serie är bäst?
efterlyst om det räknas som serie...annara prison breake


Vad åt du senast?
spagetti med köttfärssås


Höga eller låga strumpor?
normala..eller vi säger kalasbyxor=)


Vad är du mest rädd för i hela världen?
att nån i min närhet ska råka illa ut

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
nope..dricker ju aldrig mjölk

Vad har du för färg på ditt påslakan?
just nu e det vitt/grått

Bikini eller baddräkt?
Bikini!


Snyggaste läraren?
aldrig haft nån fräsig lärare..men visst biffen får jag väl ta då...hahahha

Är du mörkrädd?
ja tyvärr

Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
öööö ja det händer ganska ofta


Riktig gran eller plastgran?
Riktig..för dom luktar godaast


Tänt eller släckt när du ska sova?
Det ska vara mörkt!


Godaste drickan till frukosten?
kaffe eller te


Vill du bli president?
way not=)

Duscha eller bada?
Duscha om man vill bli ren, bada om man vill slappna av och värma sig.


Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja, det har jag säkert gjort..e ju en lippsill

Hur tar du dig till jobbet?
Jag kör bil om jag kan...

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Haha ja, om det räknas som punkare att måla sig svart runt ögonen..å va opstinat tonåring..host* å man råka raka av sig håret host* när man e 14 typ=)

Sjunger du på toa?
nää

Vilken färg har din jacka?
Jag har många.. svart/beige/röd/jeansig..osv


Använder du långkallingar?
ja när det kryper under 0


Är du höjdrädd?
nix

Vilket land vill du åka till?
åå massor..men nu Egypten..längtar


Vad var det senaste som fick dig att skratta?
hmm...för en litenstundsen när jag läste *argalappen*


Vad ska du göra NU?
Jag ska nog fortsätta svara på frågor..å jobba

--
Har du sett din bästa vän gråta?
ja..

Vilka vitaminer åt du när du va liten?

fråga mamma..har ingen aning

Har du varit med i en rättegång?
nja...

Är du polare med grannarna?

vi tjingsar å pratar lite väder typ=)

Vilka språk talar din mamma?

det låter som svenska...

Vilka länder har du bott i?
Sverige/Norge

Senaste piercingen?
tungan..

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
idag...(köjävel)

Gay?
Nej

Har du däckat/spytt för att du druckit?

Ja, däckat har jag gjort..å okey då..har spytt med nån gång

Har du äggat ngn?

Haha nä..

Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Nej...

Suger det här?

nejdå..

Har du varit på stranden?
såklart..

Har du haft en stalker?
hmm..nej

Minns du din/dina musiklärares namn?
Ja..Gorge tror jag han hette

Hur bra är din syn?
den duger fint


Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

vore coolt, men vågar nog inte det

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

Jahaja, så trevligt...vem fan e min bror?

Har du varit utomlands?
massor av gånger...


Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
tror det e Eva & Fredriks...väldans avslappnat å nice

Var är dina syskon just nu?
inte en aning vad den lilla tösabiten gör

Vad var den senaste drömmen du minns?
Minns bara litegrann, ngt med barn å sjukhus...

Vilken tid gick du upp i morse?

07:00

Vad ska du göra i helgen?
kräfftskiva

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

ring mig när du har tid

När va du riktigt sjuk senast?

för nåt årsen..bihållsinflamation & halssfluss..blä

Vem är den senaste kändisen du tog på?
hmm..måste väl va Gessle... för han e nog den ända

Vad finns i din bakficka?
Ingenting...

Har du färglinser?

not now

Vad gjorde du kl 2 inatt?
sov som en gris

Vad är det första du gör på morgonen?

stänger av mobil-tjutet....

Vad ska du göra efter det här?
ta en kopp kaffe=)

xoxo

Kommentarer
Postat av: erika

mm jag gillar med listor. Som tusan med!

2009-09-18 @ 06:41:11
Postat av: Blondiie was here=)

går detta möjligtvis att använda i utpressningssyfte???? massa kramis

2009-09-18 @ 20:32:36
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0