FITTA

Jag läste Alex schulmans blogg och fick mig ett gott skratt...anledningen till det e att han bestämt sig för vad han ska kalla det kvinliga könet - Fiffi=) Vilket jag gjort i vuxen ålder med...!
Det har ju länge spånats om vad man bör kalla det kvinnliga könet.. förslagen har varit många och egentligentycker jag väl att det dom kommit fram till nu e bra som fan.
Snippa - i all sin enkelhet tycker jag att det låter bra. Det bästa hittils!
Vad vuxna säger e ju en smaksak och lär väl så förbli men till ett barn så e det ju toppen om det finns ett ord som alla vet och känner till.
Vilket det inte gjort innan...för bövelen... Alla namn som tex. muff, , mus, fitta, slida , vagina osv....Alla har ju ett gemensamt iaf att det låter för jävligt!  Inget man säger till ett barn?!
Sen alla namn som familjer själva kommer på å säkert tycker e klämkäckt..typ ngt tjejnamn som maj-lis, lisa, greta eller dylikt..hallå eller?!!!! Whats going on=)
Min mormor kallade det för "kyclklingen" gud!!!! Min stakars kusin kom hem helt grön i ansiktet från skolan för dom hade fått "grillad kyckling" i skolan...=)
Å ännu värre "fram stjärten" hallå när börja man baja med den delen bör man nog söka läkare..?!
Å vad mina päron kallade det när vi va små det förblir en hemlis som lär dö med mig & min syster för det va det värsta ever!!!!!! Eller hur Åsa?????

Så jag slår här ett slag för snippa å eventuelt fiffi.....!

over and out!


Kommentarer
Postat av: anna

det är skitsvårt det där, men jag håller nog på snippa också!

2009-09-03 @ 21:01:56
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: erika

snippa låter bra!

2009-09-04 @ 11:36:08
Postat av: Pjoltas

Jag rösta på "Murklan" eller "Hugget"!

=)

http://pjoltas.blogg.se

2009-09-04 @ 14:32:16
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Blondiie was here=)

Haha jag läste med denna krönika han har loxxom blivit vuxen....

jag var superglad jag fick en son å slapp komma på va "det " heter, snopp är ju lixxom snopp, men redan idenna åldern är det som om kvinnans kön är mindre värt eller nått, sen komemr alex hem å säger helt naturligt att mamma, jag har en snopp emelie har en snippa... så var det bestämt ^^

2009-09-04 @ 19:53:51
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0