söndag - sonntag - domingo - 星期日

Har inte hunnit skriva så mycket det senaste å imorgon drar vi till solen så det blir nog inte så många inlägg den kommande veckan heller.
Har haft en mysig helg med alla flickorna. (skrolla ner för bilder)
Idag har jag städat och tvättat. Varit ute hos mina bästa päron och återlämnat bilen..Tack mamma att du alltid ställer upp för mig! Du är en pärla! Den bästa mamman ever!
Å pappsen du e oxå den bästa papputen som finns! Love u!
Kanske e dålig på att säga det men jag uppskattar allt ni gör för mig och att ni alltid finns där och ställer upp.
För att ni e dom ni är, i ärlighetens namn så vet jag inte hur jag skulle ha klarat mig i  livet utan er.
Nu när jag ändå e i farten finns det ju en massa fler människor som jag e förbant glad att jag har i mitt liv och som betyder massor!

Valpen - ja för att du e just valpen och e världens bästa syster & min absolut bästa vän!! You rock!
Vi har alltid tokigt ball ihop!!!!!

Robban - Du är min prins! Å den människa jag vill dela resten av mitt liv med! Älskar dig!

Proppen - my partner in crime. Alltid -  pöss! * längtar tills vi får toka oss ihop!

Röfräs - för att du e min älsta vän (inte att du e gammal å så men jag har känt dig längst) å för att det alltid e kul att umgås och att vi har en sån stört skön kommpis relation=) Vi vet var vi har varandra.


Sen e det ju självklart en massa fler människor som betyder massor å  e helt  gryma vänner men det va dessa jag hade i mitt huvud just nu!

Nu ska jag hämta upp den sista tvätten! Kanske blir nåt inlägg till inna vi drar, Om inte så ha det bäst å take care!
See ya!

puss // C

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig gumman pöss o jättegrattis nu måste jag se ringen!!!!

Röfräs

2009-10-13 @ 18:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0