Flyttdax

Flytta måste vara något av det absolut segaste som finns.... packa ner, bära & sen packa upp allt igen!
Flyttstäda= blä!!!
Vi har haft en helt underbar hjälp av helt fantastiska Gittan som har hjälpt oss otroligt mycket.
Tusen tack! (Gittan som för övrigt är min bästa svärmor)

Sen att veta att man inte e klar med skiten heller...för just nu står vi mellan 2 bostäder, Så i en månad har vi nu okuperat mina föräldrars hus och bor med hela bohaget i mitt gammla "flickrum"=)
Tack till mina underbara päron som ställe rupp i vått och tort!
Från 1 januari har vi iaf en egen lya mitt i centrala Malmö. Jippikajej! Fast vi vet ju att vi inte kommer bo där forever heller så att flytta minste 1 gång till efter det är oundvikligt....phu!
Baby, när vi återvänder till västra Sverige så får det vara färdigflyttat=)

love // C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0