skolfri..nästan..

Så då vad denna skolvecka avklarad..nästan minus 10 minuter på torsdag=) Det innebär dock inte att man e sysslolös...onej! Hemmastudier som det så fint heter...så imorgon skall jag & Em hem till Tezz å plugga hela dagen.
Idag hade vi en föreläsare om utrymningsvägar etc, intressant faktiskt. Skall sätta mig å ren skriva mina anteckningar å sen gå lös på examensarbetet!!!

Flyttade ju "hem" i lördags...tillfälligt (2 veckor) å fördelarna med att bo hos sina päron:

* alltid lagad mat som nån annan har lagat
* Ett välfyllt kylskåp
* ens kläder blir tvättade å strukna....själv har jag nog aldrig strukit ett plagg
* ens säng blir bädad varje dag...själv så brukar jag bäda typ en gång i veckan....
* å woops så fick jag en bil å mammsen blev utan...hmm va ego det lät helt plötsligt=)

kanske rent av flyttar hem 4-ever...eller inte=) Nä seriöst efter Sthlm så e egen lgh absolut prio 1!!!!!!!!!!!!!!
Saknar mina möbler å saknar att ha det precis som jag vill, on the cicci way så att säga!!!!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Blondiie

kabn jag skica med min tvätt trO

2009-03-10 @ 21:54:58
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0