lantlolla...

eller nåt=) nej då..tror allt jag smälter in rätt bra i den stora staden..hehe
Idag har jag lokaliserat mig lite, va inte alls så svårt faktiskt....roslagsbanan till sthlm östra å sen röd linje hela vägen!
Det här går nog bra...kännde mig dock lite bortkommen på t-centralen innan jag fattade hur man skulle gå..=)
Känns bra att veta vart man skall ta vägen imorgon.
 Därefter trampade jag omkring lite i gammla stan...riktigt mysigt asså!
Måste ju erkänna att Stockholm är en fantastiskt vacker stad! (det tog emot) hihiFast jag är å förblir göteborgspatriot....självklart - götet i mitt hjärta!!!
Efter stan va jag å handla lite mat å så...sen möte jag Louise som jag bor hos å så drog vi hem!

R missing you like hell.....!

xoxo // C

Kommentarer
Postat av: Tezz

Ja stockholm är en jättefin stad! Men jag håller med, Götet 4-ever! =)Hahaha



Kram

2009-03-22 @ 17:44:14
URL: http://fabuloussisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0