godafton

har idag haft ett fullspäkat schema..massor intressant! Varit på diverse olika avdelningar och kollat läget lite - kommer göra likadant imorgon för att mer sen utveckla dom bitar jag anser vara i störst behov av en smartare teknik ect.
Går inte in mer på det.....attans=)
Där efter va jag på sats hötorget å träna..tog en promenix över "plattan" å in i t-centralen å tog tunnelbanan å åkte hem.
Svängde in en snabbis på gina tricot oxå... men det va så sjukt mycket folk så jag la ner det projektet!
Nu har jag kollat på "berättelsen om monstret i österike" vill inte skriva idiotens namn..blir så förbanad!!!!!!!!!!!!
usch, fy & blä vilket vidrigt svin.

Å trött som en gnu e jag nu...skall ta å hoppa isäng strax, Baby...tomorrow...då jävlar...längtar massor!
uppdateringar kommer under helgen=)

Ha en fortsatt fin torsdag!

ciao // C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0