å så blev det en lista.....hihi

Ni vet ju hur mycket jag lövar listor...å just nu har jag nada att göra på jobbet så...här kommer nga för er som orkar läsa=)



Namn: Cecilia
Smeknamn: cicci
Piercingar:  inga har dockhaft 2
Tatueringar:  1  
Längd: 173
Skostorlek: 38 - 39
Hårfärg: blond
Önskar du att du bodde någon annanstans:  ibl..nåt varmt å göttigt
Tänker du på självmord:   NEJ Gud nej
Tycker andra att du är attraktiv: Ja för fan=)
Dricker du:  ja allt från vatten till vin
Använder du droger: Nej
Röker du: ja
Vilket shampoo använder du: hmm..ja å namn..men ett frisör shampoo
Vilken parfym använder du:  DKNY - Kenzo
 Vad är du rädd för: spindlar...
Gillar du att tvätta: finns ju roligare saker

Din första:

Operation: hmm...tassen
Första piercingen: när jag var 18 - tungan
Första priset: oj..handbolls pokal i tidig ålder...
Första sporten du började med: handboll
Första husdjuret:  kanin Mimmi
Första semestern: utomlands..så va det espania när jag va 6 som jag komer ihåg
Första konserten:  Gyllenetider 1995 i halmstad

Just nu:
Äter du: nej
Dricker du: ja en kaffe
Ska du:  jobba
Lyssnar du på: tjater
Väntar du på: att det ska hända nåt på jobbet....e riktigt lungt idag
Tittar du på:  listan jag skriver i just ni 
Har på du på dig: svarta jeans & stickad tröja

Din framtid:
Barn: pass
Giftemål: Ja för fan
Karriär: Framgångsrik

Har du någonsin:
Kysst en främling: Aa
Tappat bort glasögon/linser: om solglasögon räknas så jag plenti=)
Brutit ett ben: hmm..för många...
Rymt hemifrån: ja
Röntgats: jupp - massa gånger
Gråtit när någon dött:  men ja - hallå????!!!!

Tror du på:

Gud: nej
Mirakel: hmm...
Aliens: jupp
Magi: vet inte
Himlen: yes i do..
Tomten: ja
Änglar: ja

För eller emot:
Långdistansförhållanden: ja..måste man så måste man ju..dock inget man strävar efter=)
Utnyttja någon: emot
Självmord: Emot
Att använda droger: Emot
Sex före äktenskap: *host för
Köra onykter: Emot
Förhållanden: för...såklart


Favorit:
Mat:  fiks & skaldjur
Låt: just nu...faller med winnerbäck
Sak att göra: mysa med min kärlek
Dryck: Cosmopolita
Bil: ferrari spider


Har du någonsin:
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: ja
Blivit arresterad: Nej


Antal:
Gånger du varit kär: 4...
Gånger ditt hjärta brustit:  för många...
Personer från grundskolan du har kontakt med: hmm..pernilla,erika, anki...+ nga till
Ärr du har på kroppen :  många


Senaste:
Tidning du läste: aftonbladet på nätet
Personen du fick mail av:  erika
Personen du fick brev av: smurf
Personen du fick sms av: emma
Saken du köpte: ciggisar

Övrigt:
Vad har du gjort idag: vaknat, åkt till jobbet å nu jobbar
Var det kul: hmm okey
Hur tidigt stiger du upp: idag..halv¨8
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra ikväll: träna
Är du seriös: alltid=)
Var har du ont:  i mitt hjärta...längtar efter min kärlek
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer:  jo det kanjag nog

Favorit
Serie: CSI eller simpsons
Håkan Hellström eller The Ark: the ark
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: ja=)
Var du glad igår: Jupp
Känner du nån som jobbar på sjukhus: aa Nillan
Stockholm är: Helt okej
Kan du sjunga: jaaaaa men det låter för jävligt
Mer värt än guld: Hälsa & kärlek
Spaghetti eller makaroner: pasta is the siht
Ett land jag helst vill besöka: oj många men jamaica eller Kuba hade varit fräsigt
Sparar till: jag sparar inte just nu....

xoxo // C


Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Vilka livsavgörande frågor!...de kopierar jag!

=)

2009-06-11 @ 21:24:21
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Daniel

Bra smak



Nu röker vi en cigg på det här!

2009-06-12 @ 00:04:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0