Mitt i natten...

Tidigt tidigt....klockan 04:45 var det dax att kliva upp....usch! Det är defenitivt inte min grej=)
Tycker man borde lagstifta att det vore strängt förbjudet att börja innan kl. 08:00 - För VEM i hela världen kan tycka om att gå upp mitt i natten????

Helgen sprang iväg med raket fart i vanlig ordning, Vi gjorde Liseberg i lördags...och efter jag & Alice hade stått och köat till kanonen i ca: 35-40 minuter så vart det ett tekniskt fel så det blev inget åka...morr!
Åkte en massa annat men phu va varmt det va...Å lilla Ebba va jätte modig som vågade åka en massa saker!
Gårdagen va vi i Skara och badaded....underbart väder vi har nu=) löv löv & löv!
Hoppas det håller i sig resten av sommaren!

later my friends // C


Kommentarer
Postat av: erika

Visst är det underbart med det fina vädret!

2009-06-29 @ 08:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0