torka..

Har haft lite blogg torka det senaste känner jag..inte för att det inte hänt en massa saker..utan snare för att jag inte orkat skriva något!
Så tänkte eventuelt lägga bloggen på semester några dagar..men vi får se..just nu känner jag att jga behöver skriva lite iaf=)

Helgen sprang förbi med raket fart i vanlig ordning. Va på tjörn med tjejerna..å tack alla som va med det va skit kul!
Go mat & trevligt sällskap - en utgång på stenungsbaden med en massa dans..hur kul som hellst!
Hade sååååå sjukt ont i mina tassar när vi åkte hemåt..ajaj. Har nästan vant av mina fötter med att gå i klackar....=)
Bilder is comming up....

Är nu på jobbet och idag verkar det som om det blir en lugn kväll...till skillnad från igår då det verkligen va full rulle...!

over and out // C

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du skriver när du har lust - ingen bloggstress!

2009-07-21 @ 21:43:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Blondiie was here=)

som daniel säger, ibland orkar man inte ibland desto mera! jag läser ikapp nu! massa kramisar

2009-07-21 @ 21:55:31
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0