Ny vecka...

Började idag klockan 05:15...riktigt, riktigt tidigt!
Av nån konstig anledning så sov jag askasst i natt med. Konstiga drömmar och vaknade helt genom svett..usch!

Hade en mycket trevlig helg med goa vänner. I fredags käkade jag & Sofie thai på min balkong med ett gott glas rödvin till sen åkte vi och träffade Karin och Magnus ute på staden tog en öl och snackade skit. Mycket trevligt!
Lördagen bar det av till Falkenberg för 30 party hos Erika.
Massa trevligt och ett helt strålande väder. God mat och trevligt sällskap! vad kan man mer begära?
Tack alla för en grymt härlig helg.
Det som  fattades va min man, han va dessvärre tvungen att jobba hela helgen och just nu e han i Köpenhamn och kommer hem tisdag eller onsdag...MISSING HIM!!!!!!!!!!!

Idag förutom att  jobba ska jag ta tag i lgh å tok städa när jag kommer hem!

ha en skön dag alla=)

see ya // C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0