Lite uppdates...

Morgonstund har guld i mun heter det ju så vackert..vet dock inte om jag kan hålla med om det..e såååååå trött!!!!!
Hur som så sitter jag på ID och avverkar sista arbetspasset för den här veckan. Ska bli så skönt med helg och lite ledigt.

Dom senaste dagarna har flikorna varit här Kimberly & Alice - I onsdags va vi ute i >Torslanda det blev ett snabb dopp i havet och grillning hemma hos mina föräldrar. Nice* Åsa och Maximilian va där och likaså Camilla.
Gårdagen va vi på Liseberg och Kimpan va såå modig som vågade åka Lisebergsbanan....=)

Nu i helgen ska R jobba och jag ska iväg på tokigheter med brudarna..pics is comming up=)

hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: gud vad jobbigt och vakna 5 :O hade inte klarat det hahah men men ibland är man bara tvungen :d

annars då allt bra?

2009-07-19 @ 22:20:29
URL: http://lelle33.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0