godkväll

Sitter å traglar med engelskan..and it sucks..blä! Vad hände med motivationen...hmm...den drog!
idag efter skolan va vi flicks hemma hos patrice å fikade - Hon hade bakat "kärleks mums" eller kokosrutor kanske vissa kallar den...hur som e det min bästa kaka..smaskens! sååååååååååå göttigt=)
Åsa brukar oxå baka den å det e nog ända kakan som jag bara inte kan motstå...i löv kärleksmums helt enkelt!
(Vet att det inte ingår i gi metoden...)
Har oxå försökt mig på att göra den..men baka e min sämsta gren!
Sist jag bakade muffins sa en kömpis att man kunde använda mina muffins som golf bollar...vet inte om det va en komplimang direkt=)



caio

Kommentarer
Postat av: erika

man kan inte vara bäst på allt=)



kram

2009-01-28 @ 13:24:45
Postat av: Blondiie

tack för dina fina ord på min blogg.

orkar inte säg amer än så!

tack än en gång!

2009-01-28 @ 18:27:48
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Emma

min sötsak! Du är underbar på alla vis, baka det kan ju patrice så vi överlåter dessa attangemang till henne hihi

2009-01-28 @ 18:40:39
URL: http://lifeon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0