the star=)

Hello=)

en något trött cicci här vid tangenterna...Gårdagen var riktigt trevlig, först sprang jag & Nita runt i stan...måste tyvärr säga att det e svårt att hitta något just nu, Alla har ju typ rea å därmed ligger allt i stora högar å redan där tappar jag intresset för att shoppa...dock blev det  typ 5 nya örhängen alla skit snygga å lite nya underkläder... Å en fantastisk lunch!!

På kvällen vart det dax för Singstar..å vi va riktiga stars*** haha - asgarv!!!!
Jag, Pernilla & Angelica..självklart blev det även Guitar hero..å de rockades ordentligt!!
Det e rockstjärna jag skulle bli när jag blir stor....undra om det är försent..?!
Sen sedvanlig utgång..så man snublade hemåt vid småtimmarna..å idag har det varit middag hos mina föräldrar å som alltid super gott!

Kramen


Kommentarer
Postat av: Blondiie

tack så jättemycket!!!!

singsatar har jag inte provat menjag är en jävel på guitar hero =)

ha en fin kväll!!!

kramis

2009-01-05 @ 14:54:04
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0