tatataaaaaaaaaa

trodde inte det va möjligt men jo det e allt kallare här nere...svin kallt...!!!! På något sätt ännu ruggigare än i Götet.. alltså inte lite...
Va på lilla torg å käka förrut å trodde att jag skulle förvandlas till en isskulptur som nån fick komma med en hårblås sen å värma loss mig..Helvete vad kallt det är!!!
På nåt sätt så förtränger man varje år att det blir så här...Sverige förvandlas till sibirien....

Till Beccih!
Jo man kan tro att det e Carinas jobb...men när inte hon gör det, sköter sitt jobb alltså=) Så får ju en annan lida...
Därför får jag nu jaga dom med ljus & lyckta... Vill ju gärna ha mina pengar..

Till Blondii**
Tyvärr kan jag inget om fonder att söka deg ur, men hittar du nån så får du gärna säga till=)
Å ja csn e något efterblivna....

Glöm inte understället imorgon när ni går ut...=)

bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0