grinfejs till sjuksyster

Usch vad jag ogillar folk som e ett grinfejs...sura å otrevliga!!
Min höger tass e ju liksom gipsad å fortfarande jävligt svullen, ser ut som 5 falukorvar som sticker upp ur gipset..å där det slutar vidarmbågen sväller det över...så jag blev lite orolig...så slog en signal till sjukhuset (det nummret jag fick på akuten om jag hade nga frågor) å fråga om det e normalt att det fortfarande är svullet? ååå oj oj..vilket svar jag fick.."det förstår du väl att det är" NEJ DET FÖRSTOD JAG INTE...... då hade jag för fan inte ringt dig din subba!!!
Blir så trött på folk som inte kan vara lite trevliga å ödmjuka!!!!!

caio bella

Kommentarer
Postat av: Blondiie

dom har inte emapti, den försvann på deras prov innan dom var färdiga!

Är det försvullet så måste du kolla!

kramis

2009-01-15 @ 21:36:29
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0