en handikapad...

sitter här å just nu värker det så in i helvete...ajjjjj!!!!! Det går liksom i vågor, pillrena hjälper ju något.
Nu va det i allafall sista gången jag bröt nåt....hoppas jag!
Så vad har då cicci brutit /skadat under sitt 29 åriga liv?

TÅRNA VID 2 ÅRS ÅLDER (det börjades redan då)

VÄNSTER ARM - 7 ÅR

SMALBENET - 9 ELLER 10 ÅRS ÅLDER

HAKAN GÅNGER 2,  7 ÅR SAMT 10 ÅR

4 FINGRAR  19 ÅR

BÄGGE ARMARNA VID 22 ÅRS ÅLDER

TVÅ OPERATIONER I VÄNSTER HAND 23 ÅR OCH 24 ÅR

SPRUKNA REVBEN 28 ÅR

HÖGER ARM 29 ÅR 

lägg där till diverse olyckor såsom, stämjärn i handen, moped olycka,bilkrock, rånad å nerslagen och en jävla massa mer...så skall nog vara väldigt tacksam för att jag lever å fortfarande funkar!!!!
Nån annan får ta på sig den här rollen nu....jag säger härmed upp mig som klantarsle!!!

over and out 
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0