älskade mamma...

Min älskade mamma va här igår å hjälpte mig med sånt som jag har lite svårt att klara av just nu, så som diska,byta sängkläder samt  att hon tog med sig all min tvätt. Fick  tvättat håret med, det har jag gjort själv oxå men nu blev det verkligen ordentligt gjort. Sen va vi en sväng på ikea, EM å övriga affärer i bäckebol - tog en titt på det tänkta köket som mina föräldrar har planerat att köpa. Mycket fint! Stilrent å snyggt.
Sen tog vi en go lunch, köpte nya kuddar å mamma hade innan köpt en jätte fin tröja till mig.
Den bästa mamman i hela världen.. I LOVE YOU!

Igår va det start för Sveriges debutt i VM handboll..å herregud...vilken utklassning..41 - 14 hehe...grymt!!!

SEE YA!

Kommentarer
Postat av: Blondiie

vilken gosig mamam du har! har inte värken lagt sig så sök på sjukhuset eller vårdcentralen, så inte nått är i kläm!!!...



du har nog rätt om oss känslomänniskor...

njut av kvällen å försök få lite sömn nu!

kramis

2009-01-19 @ 21:03:48
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0