29 januari

Har idag varit å fixat ett tränngskort på sats...jihaa..nu jävlar! Dom bara aktiverade mitt gammla..smidigt värre...sjukt bra pris oxå! 355 spänn träna ALLT hur mycket man vill å NÄR man vill på alla anläggningar som finns i hela sverige!
Hade man bara tagit götet hade det kostat 299.. grymt bra!
Anledningen till att jag tog hela swe e att jag skall lägga min sista praktik uppe i Sthlm....kan vara gött att kunna träna där oxå..det e ju trots allt 9 veckor!

Sen va jag hemma hos min älskade lillasyster som fyller 27 idag...grattis igen valpen!
Hon hade fixat en jätte god lunch, Camilla va oxå där..(ser oförskämt bra ut...fick twins för 3,5 månader sen å inte ett spår syns det) sen fikades det med kaffe & semla....oj vad jag inte har gi denna vecka...ye ye...!
Jimmy å Oliver kom hem å då hade dom oxå köpt bakelser...som tyvärr ingen orkade...sorry...förutom Oliver för han ville ha 2...det fick han inte..- inte före middagen!
Lill korven Maximilian visade sitt humör idag....rejält....söt... å både moster å mamma bara skrattade..=)
oj vad arg han kan bli...undra vem han fått det humöret efter=) hihi - lilla sötnosen!

bye bye

Kommentarer
Postat av: Blondiie

jag har lifeclub å betalar 249 för allt=)

kanon är det!

njut av helgen!

kram

2009-01-30 @ 17:20:25
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: erika

sjukt bra pris!

2009-01-31 @ 01:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0