tut i luren=)

eller nåt<<< Har  varit ute hos mammsen å pappsen å "tjuvat" till mig en bil.. nädå jag fick allt låna den! Dom har ju 2 så mamma kan åka med pappa...!
Står jag där i köket å blädrar lite bland min post..så ligger en "beställa på flygget tidning" där -
Jag: hmm vad e detta skall ni ut å resa..
pappa: eee ja har vi inte sagt det?
jag: NEJ..vart å när???!!
Pappa: vi ssticker den 27/2...till Lanzarote...
jag: aha..va sketa sköj för er!!
pappa: trodde mamma hade sagt det....Vi tänkte du skulle köra oss till Landvetter..!
Å självklart gör jag det.. inga problem!
Glömma av att berätta på detta vis....hmm=)

Tänk va nice med lite sol.... en vacker dag när jag har skaffat mig ett välbetalt jobb skall jag oxå ut å resa...
Måtte det bli snart!!!! Just nu e mitt skin genomskinligt..så jävla blek e jag...!
Vit  - vittare - Cicci...det där gammla ordspråket känner väl alla tilll=)

ha en bra kväll!!


Kommentarer
Postat av: Blondiie

MEN faaaaaaaan va dum jag känner mig!

varför kan jag ine känna igen dig då?

vad pinsamt du känner mig men inte jag dig LOL.-...

enda jag känner i er klass är jju emma och tessan....

skoj nu när vi kommer tillbaka, har ju änna lärt känna dig här=)

sklal bli skoj att se dig=)

kramis

2009-02-17 @ 21:18:52
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0