Psykbrott...

Alvarligt talat! Dagen till ära så bestämmde sig min höger tass att svullna upp å göra massa ont...+ att rörligheten e lika med kalas dålig. Detta lede till att Ciccilotten fick ett psykbrott å ringde först till sjukhusupplysningen å där i luren började jag snyfta nåt såpass..kunde inte hejda det..tårarna bara forsa.. å hon i luren försökte trösta och hon tyckte jag skulle åka upp. Först ringde jag till ortopeden för att tala med dom men blev bara hänvisad att återkomma senare "för det är så många som ringer just nu" Em & Becca kom å körde upp mig till Akuten (tack flicks) sen in där å där fick jag talat med en tant..som sa:
Det är helt naturligt att handen  svullnar upp och att det kan komma ta flertalet veckor innan min rörelse återkommer!
Jaha..så helt plötsligt kännde jag  mig som världens hypokondriker..men samtidigt är det väl bättre att åka upp en gång för mycket än för lite...
Jag påpekade att jag brutit massa förr och att det aldrig varit så här innan å till svar fick jag att handleds sakdor e värre än "vanliga" benbrott i armen..jaha...!

Tack underbara Åsa (världens bästa syster) att du kom å att du finns och alltid ställer upp på din tokiga syster!


over and out


Kommentarer
Postat av: Beccih

det var ju bra att allt var "normalt" då.. ses i morgon ciccilajnen.. kram

2009-02-10 @ 20:00:55
Postat av: Blondiie

stackare! jobbigt det inte släpper!

hoppas du itne får besående men!

kram

2009-02-10 @ 21:03:16
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Emma

Sötsak! Ta hand om dig så ses vi imorgon

2009-02-10 @ 21:55:23
URL: http://lifeon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0