Morr...

Så här på onsdagseftermiddagen!
För att inte helt lämna ut pucko nummer 1, kallar jag han för hans andra namn: Uno..Som bara det säger en del...Tycker att Uno e en stor idiot!!!!!!!!!!! Fattar inte riktigt vad den flöjten sysslar med...å massa fler med mig...
Han har inte en aning om vad han själv sysslar med...
1.Hans huvuduppgift är att hjälpa till vid lia..å det har han inte gjort med nån klass hittils iaf...
2. Han håller i en kurs och han själv har aldrig närvarat utan bara slängt in en massa...det är så ostrukturerat.
En  del personer i min klass vägrar t.o.m. att prata med idioten....för det ger ta mig fan ingenting!!!

Pucko nummer 2. En dryg sak med jordens tristaste röst, daller fet å framåtslickade hårstrån i ett tappert försök att dölja flinten..blä blä...som hade noll human syn...å inte hans kollega heller...som desutom skall vara psykolog i grund å botten!
Trodde att dom skulle sympati...men icke!!! 
Utan att avslöja för mycket så va det gällande brandsäkerhet på anstalter.....(Kan tyvärr inte gå in på vad vi diskuterade...antar jag)

tur att jag skall till gymet sen å få ur mig lite ilska=)

caio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0