Måndag igen...

Visst är det härligt med en ny vecka=) Ny vecka - nya tag..=)

Veckans att göra är:

sjukgymnasten
frisören
jobba på att fixa en bostad i Sthlm!!!!!!!!!!!!!!!!!
riskanalys i en stadsdel (en del av examensarbetet)
omtenta...(jag hade ju brötit armen)
å så allt det vanliga..träna, plugget, eng uppgift..it-arbete mm

Har hafft en bra föreläsare idag i plugget...Integrerade säkerhets system! Sen va jag, Becca & Emma och träna.
Duktiga flickor=)
Så har jag handlat mat för veckan å så...fixat middag samt lunchlåda=)
Nu skall jag sätta mig med lite plugg... å sen blir det en kopp te å lite tv time...

hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Blondiie

nice arbeten....

har jag missat eller läser vi samma utbildning typ =P

har kanske frågat innan men iom vi har lika dana kurser=)



hopaps det blev snyggt hos frisören=)

kramis

2009-02-17 @ 06:40:27
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0