Värmen e på väg...

Nu ulovas det sommar värme..hela augusti! Inte illa!



Som jag har väntat....=)
Hoppas verkligen det för jag e sååååå trött på dettta jävla skit väder!
Nån gång i historien så vore det ju kul om SMHI hade rätt... eller?

Sitter på jobbet nu å längtar hem...eller längtar snarare efter min man...!
Bara nån timma kvar...nice!
dag 3 utan ett endaste bloss..duktig jag är! Fast nu börjar dom jävla tankarna komma..som typ: bara en - snälla bara en liten cigg - eller bara några bloss..Fast jag vet ju så väl att det går inte..!
Allt eller inget - inga mellan lägen när det gäller detta!! Har inte den karaktären och så är det bara.

yee yee!  Over and out // C




Kommentarer
Postat av: Daniel

Kämpa på - u can do it!

2009-08-06 @ 09:35:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0