Grattis Mamma!

Glömde skriva det igår... Men det viktigaste av allt va ju iaf att jag sa grattis till min älskade mamma.
Efter jobbet så åkte jag ut till T-landa och hängde med the family.
Åt middag - rådjur som pappa hade fixat till så himla smaskigt=)
För övrigt igår så va det för min del en riktig skitdag..va sååååå trött & hade ont överallt kände mig allmänt sjuk....men det va bara det vanliga en gång i månaden...i hate it!
Å fattar inte varför jag blir sååååå känslig, irreterad & typ "sjuksymtom"??!! Kallas väl kanske hormoner...men det blir ju fan bara värre å värre med åren!
Insåg att det va lika bra att dra ett täcke över huvedet å gå å lägga sig...gjorde minst skada då=)

Today it all gone...eller iaf hormonsmässigt=) Så nu e fröken C sitt vanliga underbara jag!!!!!

later my friends!

ps. Mamma du såg inte en dag äldre ut än innan. d.s

Kommentarer
Postat av: Greter

sv: AA super seg haha måste komma igång igen .. hur har du haft det?



JAa starbucks in my <3

2009-08-25 @ 16:46:03
URL: http://lelle33.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0