fy fan...

Va trött jag är!!!!!!!!!!!! Hatar att gå upp mitt i ottan! Ögonen går i kors & jag hade gett ena lillfingret för att få sova...gäsp!
04:45 ringde min klocka och det är ONORMALT jävla tidigt! usch å blä...
Ska försöka vakna till liv med hjälp av en liter starkt kaffe=)

Har haft en mycket angenäm helg iaf - Fredags kvällen tillbringade jag med Fialotta vilket va riktigt trevligt.
Lördagen hade jag Nita hemma på lite vin & tilltugg. Vi satt å tjöta skit fram till småtimmarna!
Fick sovit typ 4 timmar sen va det upp å hoppa så drog jag & baby samt mina päron till Danmark vi  va åter i götet runt 18/19 tiden å då intog vi soffan med lite te...

nice weekend=)

see ya!

Kommentarer
Postat av: Blondiie was here=)

går man inte å lägger sig den tiden???? gå upp??

hahaha

kramis

2009-08-24 @ 21:51:21
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: erika

alldeles för tidigt för att stiga up! usch ja

2009-08-27 @ 10:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0