Dag 2

som icke rökare e snart avklarad och herrejusses vad rastlös jag är! Tuggar fibrilt tuggemi och känner mig lite små irreterad mest hela tiden.. Börja aldrig röka ni som inte redan gjort det för det e ett rent helvete att sluta med skiten!
Vanan..allt som man brukar göra ihop med cigg blir konstigt att inte göra nu..om ni fattar vad jag menar?!
tex drick akaffe på morgonen...vanligt så ser ju fröllen ut följande: 1 liter kaffe & 4,5 cigg...
eller när man väntar på ngt....vad gör man då? eller när man pratar i telefon??
många vanor man får sluta med...men jag ska klara det!!!!!!!
Den här gången ska jag ta mig fan klara det!

over and out // C


Kommentarer
Postat av: erika

duktig du är tjejen! Kämpa på!

2009-08-05 @ 15:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0