Ajabaja...

På Kreta hyllas - och åtalas - en 26-årig grekisk kvinna för att ha satt eld på en 23-årig engelskmans snopp efter att han varit full och gjort oanständiga närmanden.

Det var i förra veckan som mannen tog fram sin penis på en bar och "antastade henne våldsamt" för att hon skulle ta på hans genitalier.

Efter att ha bett mannen att sluta utan framgång så hällde kvinnan en Sambucco över penisen. Sedan tände hon på.

Mannen behandlas nu för andra gradens brännskador på sjukhus, skriver The Telegraph.

Han lär väl knappast antasta nån igen =)

over and out // C


Kommentarer
Postat av: korven

oj, vetefan vad jag tycker om detta. Mår illa av att tänka på den flamberade Korven, men å andra sidan så hade jag förmodligen gjort detsamma!! :P



ang inlägget: jag är också väldigt glad att jag "funnit mig själv", fast jag har ju mycket kvar att upptäcka, the world is out there :D

2009-08-12 @ 12:32:32
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0