still in sthlm

Yes är kvar i våran kära huvudstad över helgen, skall väl göra stan i morgon hade jag tänkt..träna å promenixa runt lite=)
Va "ute" på en AF idag..lite lätt.. Inte som våra AF hemma inte...blir lite annat med blåbrallorna..hihihi
Fast det va väl tur det - e riktigt trött faktiskt så det skall bli skönt att sova tidigt idag å slippa gå upp med tuppen imorgon!
Längtar sjukt massor efter min darling...I`m going crazy over here=)
Fast samtidigt så e jag sååååååå glad att jag har dig i mitt liv och att vi förhoppningsvis har minst..hmm 70 år tillsammans=) För 100 skall vi väl bli baby??
Det tycker jag iaf...=) vid 100 e det kanske dax att checka in...å dom kommande 70 åren skall bli gryma=) Vi skall ha det världs bäst!!!

nä mina vänner nu skall fröken hoppa in å ta en varm härlig dusch å sen krypa ner under täcket=)

ha en fräsig fredag everyone=)



Kommentarer
Postat av: erika

hoppas du hade en bra fredag också!

2009-04-18 @ 10:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0