bha...=)

Har kört step nu, så nice....satan i gatan va sköj det e`=) Så kom det lilla problemet sen när jag kom hem att ja just det Ciccilotten skall kanske ta å boka en resa hem över påsk...ja jag vet att jag inte alltid e så duktig på att planera ( typ aldrig)..så finns det ju inga biljetter som vanligt....att jag aldrig lär mig!!!!!!!! helvete... jävla sj...
Får kolla om det går nåt flyg..å i absolut värsta fall så får jag kolla om det går nån buss å i absolut sista fall så får jag väl lifta...för hem skall jag=)  Så enkelt e det bara...
Hmm...e det så jävla många som bor i sthlm å vecko pendlar?? Tydligen..

caio bella får kolla på detta nu...see ya=)

C


Kommentarer
Postat av: Beccih

du kan gå på tåget å köpa biljetten där.. kostar typ 50 kr extra bara..

2009-04-08 @ 06:45:57
Postat av: Daniel

Det löser sej men att lifta dessa tider får jag stäcka av!

2009-04-08 @ 14:02:00
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Tezz

Yo! Du kan alltid buda på tradera!

2009-04-08 @ 16:17:23
URL: http://fabuloussisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0