tjolahopp

Äntligen klar med mitt projekt,,å vet ni det blev sjukt bra!! Fan va grym jag e´....hehe
Dax för lite käk sen e det träna som gäller idag...ihaa...spinning/pump...så får man sån härlig träningsvärk lagom till helgen..gott=)
Funderar på att ta en vit helg...för sen kommer det massor av fester som jag skall gå på...
24 - utgång med klassen
1- 70-tals fest (nill 30 bast + alex 25)
8 - hallowen fest
15- fest hos tezz
22- tjejmiddag

Å där emellan så fyller jag själv år..visserligen bara 29 så det e ju ingen fest..men utgång lär det ju ändå bli..=)

Mormor fråga vad önskar du dig Cecilia...(hon e den änd som säger mitt riktiga namn)...å vad fan önskar man sig när man e vuxen...hmm...för e det ngt man vill ha så köper man ju det själv å e det inget man själv kan köpa så lär ju ingen annan kunna det heller...

Men mormor här får du en lista:
1 - lägenhet i Linne 2 - 3..högt itak..gärna trägolv
2.- en fräsig bil typ: koenigsegg - ferrari spaider..eller likvärdig

3- resa till thailand över julm& nyår

PÖSS

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0