hata gammla bil helveten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja men visst..nån gång så skulle det ju självklart hända mig oxå...eller hur?
Varit med en vän på sjukhuset å hon ligger inne för operation så jag skulle snällt köra hem hennes bil...en gammal jävla bil....morr....å vad händer?? Jo mitt ute på leden bland en miljon andra bilar så bara dör den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inget funka....=) inte ens varningsblinkerserna.....panik!!! panik!!!
Cicci börjar lipa....inte lite utan helt hysteriskt....fick sån jävla panik!!!!!!!
1. kan inte gå ur bilen för det åker en massa bilar förbi
2. står på ett jävligt farligt ställe så kan bli påkörd närsom...
3. jag ka inget om bilar...känner mig sjukt hjälplös....

Panik!!!!!!!!!!!!!!!! ringde en vän....Aki..å bara skrek..han bara : men herregud vad e det?
ja...jävlar..han vart inte i Götet så han kunde inte hjälpa mig...helvete....då stannar två killar i typ 20 års åldern iaf....
Vilka änglar!!!!!!!!!! Den ena hoppa in i min väns bil å den andra bogsera...jag satt brevid å lipa....å lipa

Nu är jag lite skakig...smågråten....å sjukt tacksam åt dessa killar....Jätte snällt av er!! Tusen tack vet verkligen inte vad jag skulle ha gjort om inte dem hade stannat.

Jag skalliaf ALDRIG nånsin ens köra bil modell äldre igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0