telenor vilken skit....

helt ärligt..blir såååååååååååååååå trött..vilken skit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
min ericsson gick åt helvete..å ja det va själförvållat...tappade den..=) så hade jag ju en försäkring..för att jag känner mig själv å vet att jag kan förbruka mer telefoner än någon annan..hur som..så fick jag en ny av telenor..en samsung...å ärligt talat det har liksom inte varit annat än problem med den skiten....blir så sur!!!!!!!!!

för inte alla sms..kan inte skicka sms å vara säker på att folk får dem...batteriet la av idag..hello..skall batteriet inte hålla mer än nga timmar???????????

har haft skiten i typ 2 veckor...å dem på telenor..ja vi kan ju typ laga den..vadå laga jag vill inte ha skiten..den funkar ju för fan inte...vadå laga..?! Ge mig en ny..din idiot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aldrig mer telenor


Kommentarer
Postat av: Beccih

halebop is the shit :P

2008-11-25 @ 20:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0