oj oj oj

Så sjukt jävla kul...=)

Tack brudar för en grymt rolig fest..you rock!!!

Skriver alltid att jag skall lägga upp bilder..men så glömmer jag av det..men här kommer nga iaf...lite gott å blandat!!



Så jävla het....



Systeryster å svåger....Jimmy stod å kamma håret i evigheter..då han inte haft nåt hår på typ 15 år...hhahaha



Pernilla..min underbara bästis..



Alla är så härligt snygga....magnus, freddan & håkan

Å nu när jag ändå håller på med att ladda över bilder från kameran..så sorry Tezz jag kan inte motstå..=)



 helt underbart fulla brudar uppe i Sthlm...nu åker jag antagligen på smäll i skolan (asgarv)

det vart lite bilder iaf....hahahaha

Nu skall jag ut ihöstsolen..åka ner till havet en sväng...underbara havet...bara att vara där nere är så super nice**

ha en skön dag alla vänner!!

Pöss på er=)

Kommentarer
Postat av: Tezz

Muhahahaha!!!!

Snyggare än så kan man väl inte bli?!



kram

2008-11-02 @ 20:21:00
URL: http://alhagarna.blogg.se/
Postat av: Blondiie

NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU vet jag vem du är=)

såg ju kort nu, har itne sett åp det lilla=)

nice=)

fan dåm nu måste jag ju börja sköta mig så du inte tycker illa om mig attans=P

ha en fin kväll hhaha

2009-02-17 @ 21:23:08
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0