en avklarad=)

Jiha...gött!!!! Nu e det bara till att samla nya krafter..till nästa...mindre jiha...

Å vilket underbart promenad väder det varit idag..eller inte..inte för att jag brukar promenixa men från bussen idag å det regnade så här smått snett underifrån som av den nån anledning bara tycks göra i göteborg...!
IIIIIIIII....me don´t like at all.

Nu skall jag göra en företagspresentation på engelska, leta fram allt pluggmaterial till informationssäkerheten...å personella skydd...Det e skönt att man inte behöver vara sysslolös iallafall.
Fick köpt en bok Network security (engelska) som jag skall plöja egenom de e bara 500 sidor..iaf bra övning på att lära sig nya ord i engelskan...=)

Woops..jag "råkade" gå förbi Gina på väg hem...å då vart jag tvungen att köpa en ny kläning (svin fin) å en ny top!!!
Så uppstod ett problem när jag kom hem..inga galgar...helvete..måste införskaffas...

Pöss på er alla å ha en grym onsdag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0