drogad...

Hmm...den medicinen jag äter nu mot bihållsinfamationen...ja en av bivärkningarna är att man kan få helt sjuka drömmar...no shit...=)
I natt drömmde jag att anledningen till att jag ville bli polis va att jagblev mördad som bebis...hello?...sen vaknade jag mitt inatten å va helt säker på att det brann utanför...(fick väckt mamma) å sen tog jag ett span..det brann inte!!!
Va d e det här för jävla droger....????
stod ute i trädgården inlindad som en kåldolme å kände mig allmänt påtänd...yea yea...

over and out C

Kommentarer
Postat av: Em

Sötsak, du är härlig! Tycker dock att anledningen till polisyrket var bra, även om konstigt :)

puss puss och krya på dig

2008-11-08 @ 19:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0