Välförtjänt glass....mmmm

Efter att ha sprungit omkring här som en skållad råtta så tycker jag att jag är välförtjänt en glass...mmm mumsigt!
Har dammsugit, tvättat golven & dammat...allt för utom "det lilla rummet" som är ockuperat av vår bortsprungna inneboende=) hehe
Gjort iordning Christoffers garderob - vikt allt snyggt å så lagt allt på sin plats.
Hunnit tvätta två maskiner och varit i affären å handlat mat... så visst va jag värd en glass... ?


Nu skall jag skriva ner mitt manus för i morgon ... då vi skall ha debatt om DNA register... kruxet e att man inte vet om man skall vara för eller emot än... de får vi reda på i morgon. Så det gäller att kunna båda delarna!

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0