span på grannar

Vad skönt det e å vara helt utvilad...Somnade som en stock igår efter filmen.. Sitter å kollar på nyhetsmorgon(vuxenpoäng) Å skall strax ta tag i lite plugg. Tänkte senare ta en sväng på stan å kolla lite i affärer....se om jag hittar ngt snyggt - Nåt snyggt lär det väl finnas men till ett bra pris. Måste tänka så när man e student....

Tog min morron cigg på balkongen nyss å där ifrån har jag fullt span över vad mina grannar sysslar med, huset snet över - längst upp bor det en tjej som nästan varje helg har Herr besök (olika)
under henne bor det 2 killar varav den ena har en rosa vattenkanna, rosa handskar å håller jämt på med sina växter på balkongen- 9 av 10 gånger jag e på balkongen så e han ute å sköter om sina små blommor.
Sen e det nån som bor som har en svin fet kisse katt som alltid ligger å gottar sig i solen, han e fetare än Fjant...de säger en del!
Sen e det en kille som brukar stå å spänna sig så fort solen tittar fram å han har inte mycket att spänna sig över.
Å lägenheten längst upp bor ett par å mannen i huset brukar stå där iklädd endst kalsonger å typ varje morgon verkar det som om han skall kolla om den sitter kvar (dicken) då han e där å gräver nåt hejdlöst!!

Hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0