hatar att vara sjuk

Fy fan vad jag mår skit....Det senaste dygnet har vari för jävligt! Feber, frossa & en jävla huvudvärk.
Det suger verkligen - gick upp i morse å verkligen försökte med piller å mat å tänkte att jag orkar nog gå en liten stund iaf så att jag kan vara med på redovisningen.....men icke...det va bara att inse fakta å krypa ner under täcket igen..

Helt alvarligt så har jag typ sovit i ett dygn?! Va vaken en stund vid 12 - 13 igår å kolla på "hem till byn" eller vad fan det heter? (skit program) sen sov jag ....va uppe å hämta Christoffer....fick be honom köra för jag va en ren trafikfara - då allt snurra å jag mådde allmänt illa.
Sen gick jag å la mig igen å sov,sov å sov...

Det suger att vara sjuk!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas att du kryar på dig snabbt raring!!

2008-05-27 @ 12:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0