Diskmaskin

Hade inte varit fel..det suger att diska....Speciellt när man e sambo å det bara e en = jag som diskar....grrrrr!!!
yea yea Ilands problem i vanlig ordning...men ändå=)

Vi har haft tenta idag å de gick ju bra..tralala (Komunikation) å så fick jag reda på att jag klarade juridik tentan />grym e jag....Där ser du Roland...de e dig det e fel på!!!!!

Vi skall ha JP i morgon å det värsta e att han kommer få ta hela smällen...om vår lärare Roland som underkäner halva klassen??? å sen ändrar högt å lågt på folks resultat....Hur kan man räkna fel på 13 poäng....Duktigt tankad när du rätta eller??? Ge nån underkänt å sen ta tillbaks...hallo...hur står det till där uppe? Lyset e på men ingen hemma??

Nej nu skall jag läsa lite i juridiken inför tenta 2....å sen fixa lasagne...sen skall vi åka å hälsa på en polare (AKI)som precis flyttat till ny bostad=)

Ha det gött/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0