bla bla bla

Försöker få med mig Christoffer ut å promenixa i skatås...det går väl sådär=) inte alls med andra ord....
Känner att jag måste röra på mig å mitt träningskort har gått ut å just nu har jag 0 pengar att köpa ett nytt för.....

Vi hade debatt i plugget idag å det gick bra!! Gött=) det avklarat iaf....Vi fick veta att vi som jobbade som volontärer under konståknings VM får 790:- å det kunde liksom inte komma mer lägligt....yiha
Är ju pank som en kyrkråtta...

Ikväll e det HOCKEY Sverige möter tjekien...det luktar vinst.....eller??

Å snart börjar EM i fotboll å sen e  det dax för OS i Kina! Vilket sport år det kommer att bli....hehe GÖTT
I LIKE IT.....

hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0