Vad hände?

Okey i söndags så va det 12 grader varmt å solen sken, jag tog fram mina ballerina skor... sen måndag ha va hände...Snö!!
Christoffer vakna å sa - Älskling de är snö ute, jag- mm eller hur!
Vi som satt på sommardäcken, va fan!!! Blir till att åka buss nu i dagarna då. Å de e ju jävligt roligt..usch!
De har ta mig fan inte kommit på hela vintern så behöver de inte komma alls,  Nu vill jag ha sommar å sol. Slippa pälsa på sig i ur å skur. Vill ha sommar skor å vår jacka.. -4 är det ute nu....

Vi har haft första lektionen i projekt å det blir nog kul. Har massa ideer. Vi ska göra ett projekt som vi sen ska redovisa, själva tanken är väl att vi ska göra reklam för oss själva & skolan.Genom att arbeta i grupp med ett projekt som vi själva får välja.

Nu ska jag dra, så ha det bäst/ Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0