söndag..

Middag hos mamma & pappa om en stund. Lax står på menyn..mums!
Alltid härligt att äta hos dom...Så  kommer syrran med sin familj å min ingifta faster med sin familj + farfar.
Kan nog bli trevligt.

Gårdagen firades hemma hos sofia & claes med god mat å ett gott vin. Vi sov där...alltid segt att inte sova hemma. Jag sover alltid dessvärre jädrigt dåligt när jag sover borta.. så jag e lite halv trött nu. Gott att man är ledig i morgon oxå. Tänkte ta å stor städa här hemma då. vi hade ju hundar här på besök så det e lite hundhår här å där... Det är enda anledningen till varför jag inte vill ha djur..p.g.a. allt hår, så man måste verkligen städa hela tiden...å det e ju så svin tråkigt det bara kan bli!
När jag köper hus så ska de vara lätt städade ytor å att man kommer åt överallt..

ha en bra dag/ c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0