snö snö & snö

Snön fullständigt öser ner här i "Götet" å de känns så onödigt... det har inte kommit en flinga på hela vintern men nu... när man vill ha vår, då kommer den! Jag ska jobba ikväll å har insett att det får bli till att åka buss... att ta bilen idag med sommardäck på vore fullständig idioti.
Va ute å flytta bilen förrut p.g.a. den stod på nattparkeringen. Det va rena isbanan... jag gled fram å det vart nog bara rena turen att man inte kana in i någon...

Så här mycke snö hade det kommit i morse!
image4

nu ska jag ut å pölsa i snön!

Kommentarer
Postat av: Ida

ja lite sent måste jag ju säga att det är, den kommer när vi vill ha vår, men ändå så härligt med sådär mycket snö ;P

2008-03-25 @ 13:09:56
URL: http://curryy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0