PÅ pissigt humör

uuii inget går som jag vill just nu... ingen parkering när jag kom hem å man kan ju bli sne för mindre...så får jag ingen riktig kläm på min friss heller, lugg jäveln vill inte lägga sig så som jag vill ha den... morr!!
Stora I-lands problem jag har..

ikväll skall jag på en föreläsning som hålls av insatsstyrkan det skall bli skit kul, så hoppas jag blir på bättre humör!
Så måste jag iväg till min fd. praktik oxå å få ett papper på skrivet med... hade tänkt göra det idag men av en specifik anledning så blev det inte så... när skall jag hinna det?? Ska ju jobba kväll nu ons & tors å så har jag lektionstider fram till fyra varje dag... hade behövt göra det ju...

En bra sak iaf... klara min data tenta!! jiippi yey!!

tja bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0