längtar till sommaren

Tänkte plugga lite.. men hittar ingen motivation direkt.. får nog ta det en annan dag eller lite senare om lusten infinner sig. Hade varit skönt att få det avklarat.. så kunde man bara ha ledigt sen i helgen-inte ha det hängande över sig.
Gick upp  05:20 i morse... så tidigt har jag inte varit uppe sen volvo tiden... uuu.. det är helt enkelt inte min grej att gå upp mitt i ottan. Det va riktigt lungt på jobbet idag.. alla hade väl gått tidigt ellr kanske t.o.m. varit helt lediga idag.

Det väntas tydligen snö å riktigt oväder i kväll hörde jag på radion.. usch! Vill ju ha vår nu eller sommar rättare sagt.
Lyssnade på Gyllenetiders "juni, juli & augusti" förrut... å fick riktiga sommar känslor!
Tänk: sol, stranden.. måsar som låter...glass, grilla eller en riktigt kall öl på en uteservering...mmm... kunna ha kjol & klänning på sig. MMM man ska nog ta en funderare på det här med att emigrera..kanske inte hade varit så dumt trots allt.=)
Nej visst e Sverige ett helt grymt land det är egentligen bara vädret som man kan bli en smula trött på... men men man kan ju inte få allt!

Va hemma hos Åsa förrut... mumsa i oss räkmacka + kaffe.. * super gott!
Å Maximilian va så söt som bara han kan vara... Han fick nöja sig med nån potatis pure som lukta skit=) Han hade förrut nån ersättning som oxå den lukta illa... har inte bebisar smak å lukt sinne än?? Hade jag varit bebis så hade jag vägrat äta det!  Å andra sidan så har dom ju inget att jämföra med... å sen kan det j u bara bli bättre..aha det e de dom vet kanske... eller?? hmm

bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0