Guitar hero....

Guitar hero... fy fan va roligt! Visserligen så va jag sämst av oss som spela... satte fingrarna emellan på ngt konstigt sätt... men kul va det.
Måste köpa ett sånt.. så får jag öva i smyg å sen slår jag alla.hehe
Konstigt - jag som e så jävla duktig på luftgitarr! Ser det som en av mina bästa grenar=)

Vi (Jag & Christoffer) va hemma hos syrran å hennes kille i går kväll. Vi åt tacos å drack vin* mycket trevligt sen så spela vi guitar hero. Åsa, Jimmy & Christoffer rocka hur grymt som helst, å jag som sagt  blev "ut buad" å klara inte en enda hel låt!!
Hmmm...

Mamma & Pappa kom hem igår från Kambodja å dom hade haft det svin bra. Dom va jätte bruna å kunde starkt rekomendera kambodja. Det va enligt dom ett jätte nice land å god mat ect. Det ända va ju att det va väldigt fattigt där nere.
Det är nog nyttigt att se sånt, så får man ju en tankeställare med om hur jävla bra vi har det här i väst världen!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0