......

Åter igen vakna jag tidigt fast än att jag inte behövde det... konstigt! Slog på tv:n å det va bara en massa teccknat på alla kanaler.. så de blev Falcon crest på kanal 9... den gammla 80-tals dängan... hehe
Middagen hos mamma & pappa igår va bra... god mat å trevligt sällskap. Mamma hade gjort en super god dessert som va viktväktar recept? Visste inte att de kunnde va så smaskigt.
Å oj vad snö det kom igår..igen... å vi som fortfarande har sommardäcken på.. det va allt vanskligt att köra hem. Rena isbanan....farligt farligt!
Får nog låta bilen stå nu... alternativ sätta på vinterdäcken igen....

Åsa fråga om vi ville följa med till sälen v.14? Undra om jag kan va bborta en hel vecka från skolan? Christoffer tror att han kan ta ledigt iaf... jag har säk hela veckan!
Fast jag hade gärna åkt lite bräda.. det är ju så sjukt kul. Måste kolla upp detta!

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0